سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
نه ، شما بگید ،راست نمیگم؟؟؟
>>باران ( سه شنبه 91/10/26 :: ساعت 3:27 عصر)

در مورد حضرت علی چند تحقیق بکنید .
1-اصل داستان غدیر با آیه یه غدیر که نازل شده (و ان لم تفعل فما بلغت رسالته) که خدا فرمود به پیامبر اگر ابلاغ ولایت و جانشینی بعد از خودت راkنکنی مثل این است که رسالتت را انجام نداده ای تفسیر این آیه چیست؟
2-چند شب قبل ،لیله المبیت بوده. این شب چه شبی است . دقیقا همان ماجرای همراهی جناب ابوبکر با پیامبر زمانی اتفاق افتاد که قرار بود پیامبر کشته شود و با ابوبکر به غار رفتند . آیا حضرت علی نبود که جانش را به خطر انداخت و به جای ایشان خوابید تا ایشان زنده بمانند.؟
راستی در قلعه خیبر را چه کسی کند وجنگ خیبر پیروز شد؟آیا حضرت علی نبود؟
3-یک سئوال جدی و مهم:
همه پیامبران وقتی به مسافرت میرفتند جانشین برای خود انتخاب میکردند و مردم را بااطلاع میکردند . البته عقل هم همین حکم را میکند . از نظر اهل سنت جواب این که پیامبر ما  چرا برای رفتن به مسافرت آخرت این کار را نکرد و کار را انداخت به دست مردم تا این فرقه بندیها و گروه بندیها بوجود نیاد؟
و اگر هم این کار را کرده این شخص کیست؟آیا غیر از علی سراغ دارید ؟
به یاد بسپاریم این دنیا خواهد گذشت ،روز قیامت افراد یا برحقند یا بر خلاف حق.
اینکه ما بخاطر تعصب به فردی که هزار و چند سال قبل بوده، نکنه جزو دسته دوم باشیم.


  نوشته های دیگران ()
>>باران ( دوشنبه 91/10/25 :: ساعت 12:56 عصر)

قال ابوبکر ابن العربی فی العواصم: (الرحمن على العرش استوى)قالوا: «إنّه جالس علیه، متّصل به، وأنّه أکبر بأربع أصابع، إذ لایصحّ أن یکون أصغر منه، لأنّه العظیم، ولا یکون مثله لأنّه (لیس کمثله شیء) فهو أکبر من العرش بأربع أصابع» . ((العواصم من القواصم: 209.)).
ابن عربى در تفسیر آیه شریفه (الرحمن على العرش استوى)مى گوید: خداوند بر روى عرش مى نشیند و چهار انگشت از عرش بزرگتر (پهن تر) مى باشد زیرا خداوند عظیم است و نمى شود که با عرش یکسان باشد و از این روى چهار انگشت از عرش بزرگتر مى باشد.
طبرى در تفسیر خود در ذیل آیه شریفه (وسع کرسیّه السماوات والأرض) از عبد اللّه بن خلیفه از رسول اکرم(صلى الله علیه وآله وسلم) نقل کرده که فرمود: «وإنّه لیقعد علیه فما یفضل منه مقدار أربع أصابع، ثمّ قال بأصابعه» خداوند بر روى کرسى مى نشیند و از هر طرف به مقدار چهار انگشت از کرسى پهن تر مى باشد، آنگاه حضرت فرمود: به مقدار چهار انگشت خداوند.
وقال الدیلمی قال ابن عمر : «إنّ اللّه عزّ وجل ملأ عرشه یفضل منه کما یدور العرش أربعه أصابع بأصابع الرحمن عز وجل».(فردوس الأخبار ج 1 ص 219)
دیلمى از عبد اللّه عمر نقل کرده که خداوند، عرش خود را پر مى کند به طورى که از هر طرف، چهار انگشت به اندازه انگشت خداوند، بیشتر مى آید.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی سبطین

خداییش این کفرگوییها در مورد خدا که حد و اندازه برای خدا تعیین میکنند را با کدام عقل فهمیدند؟

داستان ابو عطا خوندن قورباغه را شنیدید که؟این همونه.


  نوشته های دیگران ()
>>باران ( دوشنبه 91/10/25 :: ساعت 12:5 عصر)

* دست زدن زنان به موز و خیار حرام است!
یکی از روحانیون القاعده فتوا داده است که زنان حق دست زدن به موز و خیار را ندارند. این مفتی وهابی در فتوای خود در این باره مدعی تحریک زنان توسط این دو میوه شده است. این مفتی در ادامه این فتوای مضحک خود آورده بود که در صورتی که زنان تمایل به خوردن این دو نوع میوه دارند، باید از شخص دیگری، برای مثال یک مرد مانند همسر و یا پدر خود کمک بگیرند و از آنان بخواهند این میوه ها را بریده و در اختیار آنان قرار دهند.



  نوشته های دیگران ()
>>باران ( یکشنبه 91/10/24 :: ساعت 5:8 عصر)

جایز نبودن صحبت کردن دختر با پدر
شیخ "محمد العریفی" چهره سرشناس وهابیت در عربستان سعودی در فتوایی که اخیرا صادر کرد، صحبت کردن دختر با پدرش را تنها در صورتی حلال دانست که مادرش نیز حضور داشته باشد. این مفتی وهابی در ادامه گفت: نشستن دختر نزد پدر و صحبت کردن با وی اگر در حضور مادرش نباشد، شیطان را به میان می کشاند و ممکن است به گناه منجر شود، به ویژه اگر آن دختر لباس های نامناسب پوشیده باشد.


  نوشته های دیگران ()
>>باران ( یکشنبه 91/10/24 :: ساعت 5:7 عصر)

میکی ماوس" مرتد و ریختن خون آن را حلال کرده است
یک مفتی وهابی دیگری نیز "میکی ماوس" را مرتد و ریختن خون آن را حلال کرده است!! فارغ از اینکه میکی ماوس یک شخصیت کارتونی بوده و همین موضوع موجب انفجار بمب خنده در خبرگزاریهای غربی و آمریکایی شده و دستمایه طنز طنزپردازان گردیده است.


  نوشته های دیگران ()
   1   2   3      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ